Techniki Rangi: D
Enshou no Kaze
Technika defensywna. Polega ona na skupieniu chakry wewnątrz siebie i
szybkim wypuszczeniu. Wypuszczona chakra zmienia się w wiatr. Dzięki tej
technice możemy odepchnąć przeciwnika lub obronić się przed jego
kunai'ami, senbon'ami, shuriken'ami itd.
Chakra: 200
Techniki Rangi: C
Kaze Kiri
(Wymagane 2x katany)
Technika obronna, ale tylko przeciwko innym technikom Fuuton. Polega na
przecięciu bronią nadchodzącego podmuchu, fali wietrznej lub nawet
tornada. Ładujemy do katan chakrę, a następnie tniemy nadchodzące
powietrze. Powstaje w nim luka, która nas pochlania i nie otrzymujemy
obrażeń od techniki.
Chakra: 1.000
Fuuton: Daitoppa
Jutsu powiązane z żywiołem powietrza. Osoba wykonująca tą technikę
uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca
się w ogromną kulę wiru. Nic nie może się przeciwstawić takiej sile.
Wszystko na jej drodze zostaje dosłownie zniszczone.
Chakra: 1.500
Fuusajin
(wymagane: wachlarz)
Jest to technika żywiołu powietrza. Za pomocą wielkiego wachlarza wytwarza ogromny podmuch wiatru.
Na dodatek nie jest to zwykły powiew. Połączony jest on
z elementami kurzu, który później może posłużyć jako
zastawiona pułapka na oponenta. Na pierwszy rzut oka pył, który wydziela
się wraz z wiatrem jest niewidoczny.
Chakra: 1.500
Fuuton: Suiran Reppu
Technika polega na włożeniu chakry natury fuuton w broń, znajdującą
się maksymalnie 5m od nas. Dzięki temu ta broń zaczyna kręcić się
bardzo szybko, oraz lewituje. Dzięki tej technice możemy uwolnić się
z przeróżnych wodnych płapek.
Chakra: 1.500
Kamaitachi
(wymagane: wachlarz)
Jutsu wykonywane za pomocą wachlarza. Dość mocnym machnięciem ninja
wypuszcza prawie, że huragan na swojego przeciwnika, który z łatwością,
może wydrążyć mu bardzo głębokie rany, co może doprowadzić do końca walki.
Chakra: 2.000
Fuuton: Ninpou Kami Orochi
Ze złożonych rąk wypuszczamy strumień powietrza, który leci jak świder
zmiatając naszego przeciwnika.
Chakra: 2.000
Techniki rangi "B"
Fuuton: Kaiten Shuriken
Wokoło shurikenów skupiamy chakre wiatru. Dziki temu te staja się
niewyobrażalnie ostre. Ponad to można kontrolować ich tor lotu.
Chakra: 750 / 1 broń
Boefuu Senpuu no Jutsu
(wymagane: wachlarz)
Technika wymagająca wachlarzu. Użytkownik wykonuję silny zamach
wachlarzem, co w konsekwencji powoduje, w że na obszarze 100 metrów
powstaje bardzo potężne tornado.
Chakra: 6.000
Dai Kamaitachi no Jutsu
(wymagane: wachlarz)
Do wykonania tego Jutsu potrzebny jest wachlarz. Przy jego
pomocy wytwarza bardzo silny wiatr, który jest zdolny przecinać metal, a
drzewa kroi na plasterki. Ten silny podmuch jest w stanie odbić atak
dźwiękowy. Dzięki tej technice może się uchronić i zarazem atakować.
Chakra: 4.500
Juuha Shou
Przy wykonaniu zamachu kończyna, posyłamy zaraz za nią chakre natury
fuuton, ukształtowaną na kształt "ostrze z powietrza". Jest to
bardzo groźna technika, a samo ostrze jest wstanie przeciąć metal.
Chakra: 2.300
Komakai Butoukai Tatsumaki
Przykładając rękę do swoich ust mieszamy chakrę wraz z naszym oddechem
tworząc kilka kul wietrznych, o bardzo dużej sile cięcia.
Chakra: 500 / za 1 kule
Techniki rangi "A"
Tatsumaki no Jutsu
Proste aczkolwiek bardzo niebezpieczne Jutsu. Użytkownik, po złożeniu
odpowiednich pieczęci, tworzy wokół siebie małe tornado, który rośnie z
sekundy na sekundę. Na końcu przybiera postać wielkiego tornada, o
dewastującej mocy. Użytkownik jest w środku niego, może go kontrolować,
zmieniać jego siłę, szerokość, energię oraz szybkość za pomocą swojej
chakry. Ofensywne oraz defensywne jutsu.
Chakra:
Słabe: 2.000 Utrzymanie: 1.000
Silne: 4.000 Utrzymanie: 2.500
Juuha Reppu Shou
Jutsu tworzy wielka ręke z wiatru z pazurami itp. Możemy nią dowolnie
sterować i kształtować i gdy zderzy się z czymś powstają ogromne
zniszczenia. Może służyć także jako tarcza ochronna.
Chakra: 7.000
Kaze no Yoroi
(Wymagany wachlarz)
Jedna z trudniejszych technik tego żywiołu. Użytkownik tworzy krążący
naokoło niego wiatr, który kaleczy każdego, kto wejdzie w jego zasięg.
Chakra: 4.000
Futton: Ninpou Kamikaze
Tworzy z silnego podmuchu powietrza trzy małe trąby powietrzne, które
potrafią narobić nie małych szkód okrążając wroga. Po chwili łącza się one
ze sobą, tworząc potężne tornado.
Chakra: 4.000
Fuuton: Hanachiri Mai
Koło wykonującego pojawia się tysiące płatków zmieniających się w duże
tornado, które po chwili uderza w przeciwnika poważnie go raniąc.
Chakra: 4.500
Kaze no Yaiba
Technika polega na skupieniu chakry na wskazującym palcu, a następnie na
stworzeniu z niego silnego wietrznego podmuchu, przyjmującego formę
powietrznego ostrza, rozcinającego wroga.
Chakra: 2.200 za 1 ostrze
Fuuton: Mugen Sajin Daitoppa
Technika żywiołu powietrza. Za jej pomocą zwiększamy naszą pojemność
płuc, dzięki czemu atak posiada o wiele większą siłę. Technika ta polega
na wypuszczeniu ust ogromnej fali wiatru, która tnie na plasterki
dosłownie wszystko, nawet skałę.
Chakra: 5.000
Kaze Furai
Technika polega na unoszeniu się w powietrzu, za pomocą podmuchów
wiatru, wytworzonych za pomocą chakry. Prędkość latania zależny od
naszej kontroli chakry i jej ilości.
Chakra: Za ture 900
Techniki rangi "S"
Tatsuno Ooshigoto no jutsu
Z początku nic się nie dzieje. Jakby to był niewypał, lecz za chwilę z nieba
tworzy się duże tornado które wciąga przeciwnika do środka. Jeżeli chmury
były ciemne jakby miała być burza, w tornadzie ranią nas pioruny, jeżeli z
chmur padał deszcz to w tornadzie jest ulewa która zamienia się w w
bardzo duży grad. Oby dwa sposoby doprowadzają do śmierci.
Chakra: 20.000
Fuuton rasengan
Jest to bardzo potężny rasengan do jego stworzenia potrzebujemy w
wolnym trybie jednego klona a w szybkim dwa. Ta technika potrafi zetrzeć
przeciwnika, inaczej mówiąc zabić.
Chakra: 10.000
Fuuton: Rasenshuriken
Ulepszona wersja Fuuton: Rasengan. Technika polega na tym, iż rasengan
wzbogacony jest o żywioł wiatru. Wydobyty z czakry Uzumakiego
i uformowany w kształt shurikena. Daje nieporównywalnie większy efekt
niż chociażby Oodama Rasengan. Technika posiada jednak poważną wadę.
Jutsu te ukończone jest tylko w 50%. Do utworzenia owej techniki
potrzebuje 2 Klonów Cienia i siebie.
Chakra: 32.000
Offline