#1 2010-08-17 09:02:19

Yerendo

Administrator

Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 11
Punktów :   

NinJutsu

Techniki Rangi "E"

Bunshin no jutsu
[img][/img]

Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony
są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne
czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie
do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika.
Chakra: 20/1 iluzja


Kawarimi no jutsu
[img][/img]

Technika stosowana przez większość ninja. Jutsu te pozwala na
szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną,
a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników.
Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany,
przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.
Chakra: 500

Henge no jutsu
[img][/img]

Bardzo podstawowe Jutsu jakiego uczy się już dzieci w Akademi
Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolny przedmiot bądź osobę.
Zastosowań jest parę, np. do zadań dywersyjnych by zmylić wroga.
Aby transformacja się udała, wymagana jest przynajmniej przeciętna
umiejętność kontroli chakry. Oczywiście zamiana w rybę nie sprawi,
że będziemy mogli oddychać pod wodą, lub gdy zmienimy się
w ptaka, to nie będziemy mogli wzbić się w powietrze.
Chakra: 250

Kai
[img][/img]

Technika, w której po skoncentrowaniu swojej chakry ninja krzyczy
"Kai". Jutsu potrafi kompletnie obronić użytkownika przed działaniem
wielu słabszych Genjutsu. Broni przed Nehan Shōja no Jutsu.
Chakra: 300

Nawanuke no jutsu
[img][/img]

Przydatna i prosta technika, pozwalająca nam uwolnić się z więzów.
Chakra: 250

Techinki Rangi "D"

Shunshin no jutsu
[img][/img]

Podstawowa technika każdego Shinobi, dzięki której z łatwością
można unikać wielu ataków podczas walki z wrogiem. Technika polega
na teleportowaniu się w jakieś miejsce w odległości 20m. Oczywiście
w miejscu, z którego się teleportuje, jak i z tego do którego się teleportujemy
pojawia się niewielki dym(jak przy zniszczeniu Kage Bunshin). Podczas
teleportacji nie możemy trzymać, żadnej broni, możemy ją wyciągnąć
dopiero po jej zakończeniu.
Chakra: 600

Kage Shuriken no jutsu
[img][/img]

Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego
Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu. Przeciwnik
koncentruje się tylko na cieniu, co powoduje, że nie widzi tego prawdziwego
Chakra: 300

Suienzou no jutsu
[img][/img]

Po skierowani palców w daną stronę, wystrzeliwują z nich ledwie
zauważalne linki, zdolne unieruchomić przeciwnika.
Chakra: 700

Soushuriken no jutsu
[img][/img]

Sprytna i prosta technika. Rzucamy dwa duże shurikeny. No ta, łatwo
uniknąć jednakże od obu shurikenów do naszych palców biegną nici
dzięki którym kontrolujemy shurikeny. Daje nam to duże zaskoczenie
przeciwnika, ponieważ myśli, że shurikeny zostały od tak po prostu
rzucone, oraz nici są prawie niewidoczne.
Chakra: 600

Fukumi Hari
[img][/img]

Shinobi w ustach skupia Chakrę i wypuszcza ją w postaci igieł.
Igły są małe i prawie niewidoczne.
Chakra: 500 / 10 igieł

Techniki Rangi "C"

Ganjo Sashu
[img][/img]

Za pomocą broni białej, wykonujemy potężne cięcie mieczem, które
może przeciąć człowieka, drzewo a nawet skałę.
Chakra: 2.000

Gyorai Shin
[img][/img]

Najpierw shinobi wyrzuca na ziemię kilkanaście senbonów, które
następnie ukrywały się pod poziom gruntu. Gdy niczego nie
spodziewający się przeciwnik wszedł na ziemie zaoraną senbonami,
wówczas shinobi przy pomocy Chakry wysuwa je i wbijał w stopy
wroga, unieruchamiając go. Gdy to zrobił, wyrzucał resztę senbonów
w stronę przeciwnika mocno go raniąc.
Chakra: 1.800

Ikkou Tabekake
[img][/img]

Technika polega na włożeniu sobie do ciała jakiegoś przedmiotu
(np. zwoju). Gdy wkładamy przedmiot do ust musimy robić to raczej
powoli by nie uszkodzić sobie żadnych narządów .
Chakra: 1.000

Jouro Senbon
[img][/img]

Rzucamy w górę parasol, lub parasole w zależności ile ich mamy.
Następnie kręcą się one w powietrzu, a z nich lecą tysiące senbonów
na naszego przeciwnika. Technika bardzo trudna do uniknięcia gdyż
senbony latają w różnych kierunkach.
Chakra: 1.500

Kawara Shuriken
[img][/img]

Dzięki temu ninjutsu wszystkie przedmioty wokoło, wyglądem
przypominające shurikeny (dachówki, kawałki szkła, małe bloczki
drewna) podrywają się w górę, atakując wskazany cel.
Chakra: 500 / 12 małych przedmiotów

Kirigakure no jutsu
[img][/img]

Technika polega na stworzeniu bardzo gęstej mgły, która jest
przeszkodą nie tylko dla naszego przeciwnika, ale zarówno dla nas.
Jutsu używane jest do ucieczek, lub zasadzek.
Chakra: 1.000 utrzymanie 500

Shihou Hapou Shuriken no Maki
[img][/img]

Technika sprawia, że każdy nasz klon otrzymuję shurkien, po czym
nim rzuca. Im więcej klonów, tym więcej shurkienów.
Chakra: 3.000

Sanzengarasu no jutsu
[img][/img]

Przywołujemy chmarę zabójczych kruków, które momentalnie rzucają
się na naszą ofiarę zadziobują ją. Kruków jest bardzo dużo, a na dodatek
zasłaniają widok przeciwnikowi co uniemożliwia mu ucieczkę.
Chakra: 3.000

Tsurugi Yofun
[img][/img]

Potężniejsi miecznicy, potrafią wzbudzić w sobie szał bitewny,
połączony z chłodną kalkulacją. W czasie trwania szału, Szybkość
użytkownika zwiększa się dwukrotnie, ale podczas trwania Tsurugi
Yofun, shinobi nie może rzucić żadnego innego Jutsu wymagającego składania pieczęci.
Chakra: 1.600

Hikarakuyou
[img][/img]

Prostu i przydatny atak polegający na machnięciu mieczem na
polanie pełnej kwiatów. Kwiaty te zaczynają się unosić i kręcić
szybko, przez co mają właściwości shurikenów i mogą być
posłane na przeciwnika.
Chakra: 1.500

Nan Kaizou
[img][/img]

Najczęściej stosowana przy szpiegowaniu. Dzięki tej technice ciało
staje się na tyle elastyczne, że robi wrażenie jakby osoba nie
posiadała żadnych kości. Może wykonywać ruchy niczym wąż. Osoba
stosująca tą technike może z łatwością owinąć się wokół swojego
przeciwnika (lepszy efekt osiąga się z zaskoczenia) i go udusić.
Chakra: 1.200

Kumoshin no jutsu
[img][/img]

Technika polegająca na błyskawicznym przemieszczaniu się obszarze
100m. Jutsu wymaga lekkiego skupienia (2 tury). Możemy prze
teleportować 3-4 osoby.
Chakra: 3.000

Kage Bunshin no jutsu
[img][/img]

Rozwinięta forma Bunshin No Jutsu. O ile w poprzedniej wersji klony
były niemal bezużyteczne, te twory posiadają zdolność używania
broni, atakowania wręcz jak i używania Jutsu, kosztem chakry
oryginału. Po ich zniknięciu, przekazują swe doświadczenia do "głównej osoby".
Chakra: 500 / 1 klon

Techniki Rangi "B"

Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu
[img][/img]

Wchodzimy w cień innej osoby kontrolujemy ją a ona nic
o tym nie wiem do puki nie wyjdziemy z cienia.
Chakra: 6.000 Podtrzymywanie: 1.000

Rasengan
[img][/img]

Podobny w efekcie do Chidori atak, różni się on tym że nie
potrzebuje on pieczęci. Przy uderzeniu przeciwnik odlatuje na
kilkanaście metrów, nawet najlepiej wyszkolony ninja nie przeżyje
tego ataku. Wymaga on więcej czasu niż przy użyciu chidori.
Chakra: 5.000

Doku Kiri
[img][/img]

Atak ten polega za wypuszczeniu z ust dość dużej ilości trującego gazu,
który skutecznie może powstrzymać wroga. Trucizna zabija przeciwnika
wciągu trzech tur, jeśli się jej nie pozbędzie z organizmu.
Chakra: 6.000

Jigyakkou no jutsu
[img][/img]

Technika zaczyna się od tego, że jesteśmy w transie. Wtedy
członkowie ANBU pytają o różne rzeczy osoby która jest w transie.
Jest nieświadoma, że wyjawnia różne informacje. Po całym
''przesłuchaniu'' członek ANBU mówi osobie, że nie będzie pamiętać
tego zdarzenia. Liczy do 3 i pstryka palcami. Osoba która była w
transie nie pamięta tego zdarzenia, można również wymazać komuś
jakieś zdarzenia. Technika używana w momentach gdy wróg
nie chce mówić po dobroci.
Chakra: 15.000

Hari Jizou
[img][/img]

Zaawansowane jutsu dzięki któremu nasze włosy wydłużają się
błyskawicznie, twardniejąc. Stają się niczym igły, dlatego też mogą
doskonale służyć zarówno do obrony jak i ataku.
Chakra: 8.000

Nikutai Kassei
[img][/img]

Technika przyśpiesza szybkość działa naszych mięśni i usprawnia je.
Dzięki temu odczuwamy mniejsze zmęczenie podczas ataków
TaiJutsu, niestety technika pożera dużo Chakry.
Chakra: 8.000

Hitei Mushou
[img][/img]

Po uformowaniu potrzebnej pieczęci, wydmuchujemy mgłę malutkich
igieł które zaczynają okrążać oponenta, i na nasze życzenie atakują
dany cel. Nie jest to może technika zabójcza, ale oberwanie setkami
malutkich igiełek jest mało przyjemne.
Chakra: 5.000

Shoushagan no jutsu
[img][/img]

Szpiegowska technika dzięki której możemy praktycznie idealnie
zamienić się w kogoś innego. Po prostu tworzymy sobie nową twarz.
W połączeniu z odpowiednim ubiorem, jesteśmy trudni do wykrycia.
Chakra: 5.000

Ranji Shigumi no jutsu
[img][/img]

Ranji Shigumi no Jutsu jest techniką używaną przez Jiraiye. Po
utworzeniu potrzebnych pieczęci , Jiraiya wydłuża swoje włosy
i wysyła je w strone przeciwnika, by pojmać swojego wroga. Jeżeli
zdoła ''złowić'' przeciwnika w swoje włosy, Jiraiya może sprawić, że
włosy twardnieją i tworzą się kolce które zabijają przeciwnika który
jest w środku włosów. Można powiedzieć, że jest to ulepszona wersja Hari Jizou
Chakra: 5.000

Sougu Tensakai
(wymagane: zwój i sporo broni w nim zapieczętowanych)
[img][/img]

Jest to technika TenTen, która wymyśliła ją podczas walki ze swoim
klonem. Wyrzucała ona cały zwój w niebo, który za ten czas otwierał
się i gdy znajdował się już cały otwarty nad przeciwnikiem,
wystrzeliwała z niego setki broni. Na cel spadał prawdziwy grad
przeróżniejszych broni i praktycznie nie miał jak uciec. Ofiara ataku
zostawała zaszlachtowana i jeśli nie broniła się, nie miała szans przeżyć.
Chakra: 15.000

Gyaku Kuchiyose no jutsu
[img][/img]

Technika polega na tym, że najpierw wyciągamy duży zwój i z
jakiegokolwiek miejsca możemy przywołać jakąś osobę, przedmiot,
jednakże jeśli chodzi o przywoływanie ludzi nie może się to dziać
wbrew ich woli.
Chakra: 6.000

Shishi Enjin
[img][/img]

Technika, w której bierze udział parę ninja, a dokładniej: 4. Jutsu
polega na wytworzeniu ogromnej klatki, do której nie może dostać
się ktoś z zewnątrz, a osoby znajdujące się wewnątrz nie mogą z
niej wyjść. Skuteczna technika aby unieszkodliwić jakiś ważnych i
silnych shinobich.
Chakra: 10.000

Techniki Rangi "A"

Hyakkasaihou
[img][/img]

Ostateczna wariacja technik kwiatów. Po wyrzuceniu kwiatów w powietrze,
za pomocą machnięcia miecza, zamieniamy je w bomby które zaczynają
spadać z nieba na wybrany obszar lub cel.
Chakra: 13.000

Meisai Gakure no jutsu
[img][/img]

Najbardziej zaawansowane ukrycie, idealne do szpiegowania. O ile zwykłe
Gakure no Jutsu pozostawia po nas ślady jak np. odciski lub krew, tak to
Gakure kamufluje dosłownie wszystko.
Chakra: 8.000

Souja Sousai no jutsu
[img][/img]

Technika polega na włożeniu swojej dłoni w dłoń swojego przeciwnika.
Po skupieniu czakry po chwili przeciwnik umiera a wraz
z nim użytkownik Jutsu.
Chakra: Cała posiadana

Rashoumon
[img][/img]

Przywołuje się dużą bramę o dużej wytrzymałości. Użytkownik chowa
się wtedy za nią. Jutsu nazywane ostateczną obroną Orochimaru.
Chakra: 12.000

Mikadzuki no Mai
[img][/img]

Technika może zostać wykonana gdy mamy posiadamy miecz, bądź inną
broń białą. W czasie ataku tworzymy setki nieruchomych iluzji, które
zanikają tuż po sobie dając efekt Twojego ataku. W rzeczywistości,
po bądź w trakcie ataku "klona", shinobi wykonuje swój - prawdziwy.
Chakra: 10.000

Rasen Rengan
[img][/img]

Tworzymy dwa rasengany dają wtedy x2 większy efekt niż jeden. Jest to
bardzo przydatne kiedy chcemy odrazu pozbyć się przeciwnika a jest
blisko nas. Potrzebujemy x2 klonów które nam te rasengany zrobią.
Chakra: 15.000

Kekkai • Tengai Houjin
[img][/img]

To jutsu jest najczęściej używane w przypadku kiedy nasz przeciwnik
jest nie widoczny. Po przekroczeniu naszej stworzonej 'barieray'
wiemy gdzie jest nasz przeciwnik.
Chakra: Aktywacja 10.000 utrzyamnie 4.000

Techniki Rangi "S"

Kuchiyose: Edo Tensei
[img][/img]

Technika trudna do opanowania. Jutsu pozwala przywołać zmarłe dusze, by
to zrobić trzeba poświęcić jakieś ciało. Gdy przyzwanie zza światów się
powiedzie, przyzwanym możemy wsadzić do głów specjalne notki z kunaiami
by nabrali oni życia i wykonywali rozkazy wykonawcy techniki.
Chakra: 20.000

Jutsu Shō
[img][/img]

Zaawansowana technika pokazana przez 3rd Hokage. Był on w stanie
zatrzymać połowicznie technikę rangi S wykonaną przez Orochimaru - Edo
Tensei. Technika zatrzymuje jutsu przyzwania, byle jakiej rangi, jednak
tylko raz. Powodem jest wielkie zużycie chakry - technika wymaga tyle
samo chakry ile wykorzystuje do techniki przeciwnik.
Chakra: 20.000

Oodama rasengan
[img][/img]

Użytkownik potrzebuje do tego ataku pomocy klona, razem z którym go
potem utrzymuje, ten rodzaj "Rasengana" jest bardzo ciężki, więc wymaga
ogromnej siły. Przy uderzeniu w jakieś ciało, przestrzeń w promieniu 20
metrów zostaje zniszczona, łącznie z tym co się na niej znajduje.
Chakra: 18.000

Kuchiyose: Sanjuu Rashoumon
[img][/img]

Najpotężniejsza technika defensywna ze świata Naruto. Polega na
przywołaniu 3 wielkich, monstrualnych bram. Prawie nic nie jest w stanie
się przez przebić. Wyjątkiem stanowią Jutsu stosowane przez
Jinchuurikich, choć i tu może być problem.
Chakra: 25.000

Fushi Tensei
[img][/img]

Technika polega na przeniesieniu swojej duszy do innego ciała. Chcąc
użyć tej techniki trzeba poświęcić żywego człowieka do którego ciała mamy
wstąpić. Po "przeprowadzce" do innego ciała dusza tego człowieka umiera
a nasz stare ciało umiera.
Chakra: 20.000

Rasenshuriken
[img][/img]

Ulepszona wersja Fuuton: Rasengan. Technika polega na tym, iż rasengan
wzbogacony jest o żywioł wiatru. Wydobyty z czakry Uzumakiego
i uformowany w kształt shurikena. Daje nieporównywalnie większy efekt
niż chociażby Oodama Rasengan. Technika posiada jednak poważną wadę.
Jutsu te ukończone jest tylko w 50%. Do utworzenia owej techniki
potrzebuje 2 Klonów Cienia i siebie.
Chakra: 32.000

Chou Oodama Rasengan
[img][/img]

Jest to najlepsza forma resengana. Ten resengan jest 2 albo nawet 3 razy
większy od osoby która go używa. Jego moc niszczy wszytko co
napotka na swojej drodze.
Chakra: 45.000


http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIFPiszę poprawnie po polsku.
http://img97.imageshack.us/img97/1927/sygienkancw.png
"Honor wyraża więcej niż tysiąc Jutsu"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tenisstolowykrk.pun.pl www.e-suba.pun.pl www.konohaxcenter.pun.pl www.celuloidowo.pun.pl www.gwiezdnaflota.pun.pl