Techniki rangi "D"
Dainamikku Entorii
Proste taijutsu polegające na ataku z wyskoku. To znaczy, że tuż po
skoku, prostujemy nogę, by kopnąć przeciwnika. Aby wyszła ona
poprawnie, użytkownik powinien mieć cały czas wyprostowaną
nogę. Atakiem można odrzucić przeciwnika lub też np.: wyważyć drzwi.
Chakra: 0
Kongouriki
Użytkownik szybko podbiega do przeciwnika i łapie go za szyję.
Celem techniki jest przebiegnięcie kilku metrów z tak trzymanym
wrogiem, by po chwili zatrzymać się gwałtownie w tym samym
momencie puszczając wroga. W efekcie powinien on lecieć jeszcze parę metrów.
Chakra: 0
Konoha Raiken
Użytkownik tej techniki wyskakuje w górę i obraca się w powietrzu,
czego efektem jest nabieranie prędkości przy spadaniu ku ziemi.
Głównym celem jest uderzenie pięścią przeciwnika. Taki cios z pewnością zakończy walkę
Chakra: 0
Konoha Reppuu
Shinobi podcina nogi swojego przeciwnika. Efektem jest kilkakrotne obrócenie się
upadającego wroga. Technika przydatna do treningu z młodymi ninja.
Chakra: 0
Konoha Senpuu
Technika, w której wykonuje się obrót, by móc kopnąć przeciwnika. Jutsu nie
należy do zbyt silnych, ale za to może zaatakować kilku przeciwników naraz.
Bezpośrednie trafienie w głowę ogłusza przeciwnika.
Chakra: 0
Sennen Goroshi
Technika dość śmiesznie wyglądająca. Użytkownik składa ręce w pieczęć
tygrysa, by tym sposobem uderzyć przeciwnika w zadek. Efektem
końcowym jest wybicie przeciwnika w górę na bardzo dużą odległość.
Chakra: 0
Shoushijsu
Zwyczajny i prosty atak polegający na kopnięciu przeciwnika kolanem
w brzuch. Mimo wszystko, dość bolesna technika dla naszego przeciwnika..
Chakra: 0
Tokken
Użytkownik do tego ataku używa głównie barku. Rozpędza się i uderza nim
swego przeciwnika. Czego efektem jest przewrócenie naszego wroga na ziemię.
Chakra: 0
Techniki rangi "C"
Oukashou
Shinobi gromadzi w swej pięści dużą ilość chakry, a w następnej
kolejności uderza z całą siłą w ziemię bądź też przeciwnika.
Efekt jest zdumiewający, oraz na ogromną skalę.
Chakra: 2.000
Bunshin: Kaiten Kakatou Otochi
By technika mogła zadziałać niezbędna jest wyuczona technika Kage
Bunshin. Użytkownik tworzy pięć klonów, które spadają z dużej
wysokości na przeciwnika, a gdy docierają do celu zadają cios piętą
w głowę. Przeciwnik prócz bólu fizycznego może, ale nie musi, utracić chwilowo orientację.
Chakra: 0 + chakra za klony
Bunshin: Taiatari
Technika, w której również wymagana jest znajomość Kage Bunshin.
Klony mogą zadać cios w brzuch przeciwnika co go dezorientuje na
krótką chwilę, a gdy pozostaje odrzucony w tył Bunshin’y uderzają
jednocześnie wroga pięścią w brodę. Przeważnie po takim uderzeniu oponent leci w górę.
Chakra: 0 + chakra za klony
Hando Ouda
Jutsu polega na uderzeniu przeciwnika otwartymi dłońmi w klatkę
piersiową, a uderzenie odsyła na kilka metrów oponenta. Shinobi
z niską wytrzymałością(poniżej 20) mogą stracić oddech, a także
mogą mieć połamane żebra.
Chakra: 2.000
Hou Shou
Atak podobny do Hando Ouda, ale wykonywany jedną dłonią,
dlatego też atak kończy się jedynie odepchnięciem przeciwnika na dużą odległość.
Chakra: 3.000 + mieć 20 siły
Hyabusha Otoshi
Technika polegająca na złapaniu i usztywnieniu przeciwnika w powietrzu.
Shinobi łapie oponenta rękoma za kostki, a nogami unieruchamia mu głowę.
W tej pozycji, wróg spada z zawrotną prędkością głową w dół. Uderzenie w
ziemię jest bardzo bolesne. Uderzenie może spowodować wstrząs psychiczny.
Chakra: 0
Kage Buyou
Ninja posyła kopniakiem swojego przeciwnika w górę. Po chwili pojawia się
tuż za nim. Wrogi shinobi nie ma jak się poruszyć i w tej pozycji bardzo
łatwo go zaatakować.
Chakra: 0
Konoha Daisenkou
Taijutsu, którego celem jest zabicie bądź doprowadzenie przeciwnika do stanu utraty przytomności.
Atakujący wykonuje wykop z półobrotu celując w szyję z boku wroga. Atakowi towarzyszy oślepiający
błysk, który powoduje dodatkowo oślepienie przeciwnika.
Chakra: 0
Konoha Daisenpuu
Ulepszona wersja Konoha Senpuu. Shinobi wykonuje tak samo jeden obrót,
ale z tą różnicą, że kopnięć jest trzy. Pierwsze trafia w lewy bok
przeciwnika, drugie w prawy, a trzecie w głowę bądź brzuch.
Chakra: 0
Konoha Shoufuu
Shinobi atakuje przeciwnika kopniakiem skierowanym w górę, dokładniej na
ręce wroga. Jeżeli ten trzyma broń w rękach, automatycznie traci ją przez siłę wykopu.
Chakra: 0
Shishi Rendan
Jutsu wykonywane w powietrzu. Atakujący znajduje się za swym
przeciwnikiem wykonując serię uderzeń w takiej oto kolejności: pierwszym
atakiem jest kopnięcie z półobrotu, drugim silne uderzenie pięścią, trzeci to
atak „napędzający”, by spowodował on szybsze spadanie wroga ku ziemi, a
całość kończymy uderzeniem w brzuch.
Chakra: 0
Shou Geki Shou
Atak stosujemy w momencie, gdy nasz przeciwnik znajduje się tuż nad
nami. Wtedy uderzamy dłonią pionowo w górę co ma na celu odrzucenie
wroga.
Chakra: 0
Taren Ken
Shinobi wykonuję niesamowicie szybką serię ataków rękoma.
przeciwnik widzi wiele ciosów, które zmierzają w jego stronę, ale niestety
nie jest w stanie stwierdzić, który z nich jest prawdziwy, więc atak zazwyczaj kończy się sukcesem.
Chakra: 0
Ushiro Hi-Ru
Shinobi staje na rękach i wykonuje kopnięcie pięta w przeciwnika.
Po wykonaniu ataku może go powtórzyć drugą nogą bądź też powrócić do
pozycji stojącej.
Chakra: 0
U-Zu-Ma-Ki Naruto Rendan
Do wykonania tej techniki potrzebna jest znajomość Kage Bunshin.
Atakujący tworzy cztery klony cienia, które to wybijają atakowanego w
górę. W momencie, kiedy przeciwnik znajduje się w górze, prawdziwy
shinobi pojawia się nad nim i kończy atak potężnym uderzeniem nogi.
Chakra: 0 + chakra za klony
Techniki rangi "B"
Atsu Shou
Jutsu przydatne jedynie w momencie, kiedy nasz przeciwnik leży na ziemi.
Atak polega na potężnym wbiciu go jeszcze głębiej w ziemię. Jedynie przeciwnik
z wytrzymałością większą niż 20 wytrzyma ten atak.
Chakra: 0
Gan Geki
Bardzo silne TaiJutsu, polegające na uderzeniu pięścią przeciwnika w głowę,
lub w brzuch. Jeśli przeciwnik dostanie w wyżej wymienione części ciała walka zostaje
zakończona. „kamienną ręką”.
Chakra: 0
Konoha Gourki Senpuu
Technika podczas, której to shinobi obraca się wokół własnej osi
z niesamowitą prędkością tym samym wykonując jednocześnie uderzenia
w przeciwnika.
Chakra: 0
Omote Renge
(wymagane: Kaimon)
Podobnie jak w przypadku Kage Buyou i w tej technice wykopujemy
naszego przeciwnika do góry. Kiedy znajdziemy się za przeciwnikiem
owijamy go bandażem, łapiemy i odwracamy głową do dołu. W tym tez
momencie zaczynamy się kręcić wraz z nim wokół własnej osi i z coraz to
większą prędkością spadamy w dół. Tuż przy samej ziemi odskakujemy od
przeciwnika, który z niesamowitą prędkością uderza w ziemię. Taijutsu
często kończy się śmiercią.
Chakra: 0
Ryoku Rendan
Jutsu, które polega na wykopaniu przeciwnika w górę, by w chwilę później
znaleźć się nad nim i zaatakować go kopniakiem od góry, powodując tym
samym spadek z ogromną prędkością. Przeciwnik zostaje poważnie
poobijany.
Chakra: 0
Techniki rangi "A"
Gourai Rensa
(wymagane: Tomon)
Jutsu, do którego wykonania jest potrzebne otwarcie Piątej Wewnętrznej
Bramy Energii. Shinobi wykonuje potężne uderzenie pięścią w przeciwnika
tak mocno, że ten leci na ziemię z wielką prędkością.
Chakra: 0
Ura Renge
(wymagane: Seimon)
Aby użyć tej techniki trzeba umieć otworzyć trzy Bramy. Ataki stają się
silniejsze i niebezpieczniejsze. Użytkownik zyskuje na szybkich i silnych
uderzeniach, ale technika ta powoduje bardzo silne przeciążenie mięśni.
Przeciwnik nie ma zbyt wielkich szans. Jutsu zwane jest również techniką
„samobójców”
Chakra: 0
Kichiku Chikara
Technika, którą potrafią i mogą wykonać jedynie shinobi potrafią idealnie
kontrolować chakrę. Atakujący kumuluje w pięści chakrę, a tuż przed
samym uderzeniem zostaje ona „wypuszczona”. Powodowane są ogromne
zniszczenia.
Chakra: 2.000 za jedno uderzenie
Tsuuten Kyaku
Technika podobna do Oukashou, ale tym razem atak wykonujemy
nogą. Technika ma o wiele większy zasięg, oraz niszczy otoczenie
w zasięgu 25m.
Chakra:5.000
Techniki rangi "S"
Satsugaite No Jutsu
Koncentrujemy w dłoni chakrę, czego efektem jest niebieska poświata
wokół ręki. W momencie skumulowania uderzamy w przeciwnika z całą siłą
jaką posiadamy. Atak ten kończy się śmiercią dla przeciwnika.
Chakra: 10.000
Asa Kujaku
est to najpotężniejsza technika TaiJutsu. By ją wykonać trzeba otworzyć szóstą
Bramę. W momencie używania techniki, przeciwnik zostaje zasypany serią uderzeń
pięściami. Są one tak szybkie i silne, że ręce zaczynają się wręcz palić. Efekt sprawia
widok rozwiniętego ogona pawia. Nic nie wiadomo, by ktokolwiek przeżył wykonanie
tejże techniki.
Chakra:15.000
Offline