#1 2010-08-17 08:37:56

Yerendo

Administrator

Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 11
Punktów :   

TaiJutsu

Techniki rangi "D"

Dainamikku Entorii
http://img217.imageshack.us/img217/9789/89805496.jpg

Proste taijutsu polegające na ataku z wyskoku. To znaczy, że tuż po
skoku, prostujemy nogę, by kopnąć przeciwnika. Aby wyszła ona
poprawnie, użytkownik powinien mieć cały czas wyprostowaną
nogę. Atakiem można odrzucić przeciwnika lub też np.: wyważyć drzwi.
Chakra: 0

Kongouriki
http://img638.imageshack.us/img638/9274/41308375.jpg

Użytkownik szybko podbiega do przeciwnika i łapie go za szyję.
Celem techniki jest przebiegnięcie kilku metrów z tak trzymanym
wrogiem, by po chwili zatrzymać się gwałtownie w tym samym
momencie puszczając wroga. W efekcie powinien on lecieć jeszcze parę metrów.
Chakra: 0

Konoha Raiken
http://img690.imageshack.us/img690/6746/15666642.jpg
Użytkownik tej techniki wyskakuje w górę i obraca się w powietrzu,
czego efektem jest nabieranie prędkości przy spadaniu ku ziemi.
Głównym celem jest uderzenie pięścią przeciwnika. Taki cios z pewnością zakończy walkę
Chakra: 0

Konoha Reppuu
http://img156.imageshack.us/img156/6206/95589811.jpg

Shinobi podcina nogi swojego przeciwnika. Efektem jest kilkakrotne obrócenie się
upadającego wroga. Technika przydatna do treningu z młodymi ninja.
Chakra: 0

Konoha Senpuu
http://img401.imageshack.us/img401/900/95695300.jpg

Technika, w której wykonuje się obrót, by móc kopnąć przeciwnika. Jutsu nie
należy do zbyt silnych, ale za to może zaatakować kilku przeciwników naraz.
Bezpośrednie trafienie w głowę ogłusza przeciwnika.
Chakra: 0

Sennen Goroshi
http://img691.imageshack.us/img691/5438/78428610.jpg

Technika dość śmiesznie wyglądająca. Użytkownik składa ręce w pieczęć
tygrysa, by tym sposobem uderzyć przeciwnika w zadek. Efektem
końcowym jest wybicie przeciwnika w górę na bardzo dużą odległość.
Chakra: 0

Shoushijsu
http://img24.imageshack.us/img24/1536/81081987.jpg

Zwyczajny i prosty atak polegający na kopnięciu przeciwnika kolanem
w brzuch. Mimo wszystko, dość bolesna technika dla naszego przeciwnika..
Chakra: 0

Tokken
http://img4.imageshack.us/img4/7461/11971190.jpg

Użytkownik do tego ataku używa głównie barku. Rozpędza się i uderza nim
swego przeciwnika. Czego efektem jest przewrócenie naszego wroga na ziemię.
Chakra: 0

Techniki rangi "C"

Oukashou
http://img37.imageshack.us/img37/5740/73464248.jpg

Shinobi gromadzi w swej pięści dużą ilość chakry, a w następnej
kolejności uderza z całą siłą w ziemię bądź też przeciwnika.
Efekt jest zdumiewający, oraz na ogromną skalę.
Chakra: 2.000

Bunshin: Kaiten Kakatou Otochi
http://img14.imageshack.us/img14/519/51335367.jpg

By technika mogła zadziałać niezbędna jest wyuczona technika Kage
Bunshin. Użytkownik tworzy pięć klonów, które spadają z dużej
wysokości na przeciwnika, a gdy docierają do celu zadają cios piętą
w głowę. Przeciwnik prócz bólu fizycznego może, ale nie musi, utracić chwilowo orientację.
Chakra: 0 + chakra za klony


Bunshin: Taiatari
http://img202.imageshack.us/img202/1681/35310557.jpg

Technika, w której również wymagana jest znajomość Kage Bunshin.
Klony mogą zadać cios w brzuch przeciwnika co go dezorientuje na
krótką chwilę, a gdy pozostaje odrzucony w tył Bunshin’y uderzają
jednocześnie wroga pięścią w brodę. Przeważnie po takim uderzeniu oponent leci w górę.
Chakra: 0 + chakra za klony

Hando Ouda
http://img138.imageshack.us/img138/4514/79874600.jpg

Jutsu polega na uderzeniu przeciwnika otwartymi dłońmi w klatkę
piersiową, a uderzenie odsyła na kilka metrów oponenta. Shinobi
z niską wytrzymałością(poniżej 20) mogą stracić oddech, a także
mogą mieć połamane żebra.
Chakra: 2.000

Hou Shou
http://img33.imageshack.us/img33/6310/50465592.jpg

Atak podobny do Hando Ouda, ale wykonywany jedną dłonią,
dlatego też atak kończy się jedynie odepchnięciem przeciwnika na dużą odległość.
Chakra: 3.000 + mieć 20 siły

Hyabusha Otoshi
http://img821.imageshack.us/img821/4867/42548218.jpg

Technika polegająca na złapaniu i usztywnieniu przeciwnika w powietrzu.
Shinobi łapie oponenta rękoma za kostki, a nogami unieruchamia mu głowę.
W tej pozycji, wróg spada z zawrotną prędkością głową w dół. Uderzenie w
ziemię jest bardzo bolesne. Uderzenie może spowodować wstrząs psychiczny.
Chakra: 0


Kage Buyou
http://img337.imageshack.us/img337/6242/41562658.jpg

Ninja posyła kopniakiem swojego przeciwnika w górę. Po chwili pojawia się
tuż za nim. Wrogi shinobi nie ma jak się poruszyć i w tej pozycji bardzo
łatwo go zaatakować.
Chakra: 0


Konoha Daisenkou
http://img691.imageshack.us/img691/4596/46492007.jpg

Taijutsu, którego celem jest zabicie bądź doprowadzenie przeciwnika do stanu utraty przytomności.
Atakujący wykonuje wykop z półobrotu celując w szyję z boku wroga. Atakowi towarzyszy oślepiający
błysk, który powoduje dodatkowo oślepienie przeciwnika.
Chakra: 0



Konoha Daisenpuu
http://img526.imageshack.us/img526/703/33219482.jpg

Ulepszona wersja Konoha Senpuu. Shinobi wykonuje tak samo jeden obrót,
ale z tą różnicą, że kopnięć jest trzy. Pierwsze trafia w lewy bok
przeciwnika, drugie w prawy, a trzecie w głowę bądź brzuch.
Chakra: 0


Konoha Shoufuu
http://img191.imageshack.us/img191/340/11596150.jpg

Shinobi atakuje przeciwnika kopniakiem skierowanym w górę, dokładniej na
ręce wroga. Jeżeli ten trzyma broń w rękach, automatycznie traci ją przez siłę wykopu.
Chakra: 0

Shishi Rendan
http://img691.imageshack.us/img691/1927/33380463.jpg

Jutsu wykonywane w powietrzu. Atakujący znajduje się za swym
przeciwnikiem wykonując serię uderzeń w takiej oto kolejności: pierwszym
atakiem jest kopnięcie z półobrotu, drugim silne uderzenie pięścią, trzeci to
atak „napędzający”, by spowodował on szybsze spadanie wroga ku ziemi, a
całość kończymy uderzeniem w brzuch.
Chakra: 0


Shou Geki Shou
http://img690.imageshack.us/img690/9759/51428429.png

Atak stosujemy w momencie, gdy nasz przeciwnik znajduje się tuż nad
nami. Wtedy uderzamy dłonią pionowo w górę co ma na celu odrzucenie
wroga.
Chakra: 0


Taren Ken
http://img704.imageshack.us/img704/5600/42707492.jpg

Shinobi wykonuję niesamowicie szybką serię ataków rękoma.
przeciwnik widzi wiele ciosów, które zmierzają w jego stronę, ale niestety
nie jest w stanie stwierdzić, który z nich jest prawdziwy, więc atak zazwyczaj kończy się sukcesem.
Chakra: 0


Ushiro Hi-Ru
http://img714.imageshack.us/img714/2373/24260153.jpg

Shinobi staje na rękach i wykonuje kopnięcie pięta w przeciwnika.
Po wykonaniu ataku może go powtórzyć drugą nogą bądź też powrócić do
pozycji stojącej.
Chakra: 0


U-Zu-Ma-Ki Naruto Rendan
http://img823.imageshack.us/img823/4091/74238800.jpg

Do wykonania tej techniki potrzebna jest znajomość Kage Bunshin.
Atakujący tworzy cztery klony cienia, które to wybijają atakowanego w
górę. W momencie, kiedy przeciwnik znajduje się w górze, prawdziwy
shinobi pojawia się nad nim i kończy atak potężnym uderzeniem nogi.
Chakra: 0 + chakra za klony


Techniki rangi "B"

Atsu Shou
http://img821.imageshack.us/img821/5752/67309348.png

Jutsu przydatne jedynie w momencie, kiedy nasz przeciwnik leży na ziemi.
Atak polega na potężnym wbiciu go jeszcze głębiej w ziemię. Jedynie przeciwnik
z wytrzymałością większą niż 20 wytrzyma ten atak.
Chakra: 0

Gan Geki
http://img189.imageshack.us/img189/8564/50269096.png

Bardzo silne TaiJutsu, polegające na uderzeniu pięścią przeciwnika w głowę,
lub w brzuch. Jeśli przeciwnik dostanie w wyżej wymienione części ciała walka zostaje
zakończona. „kamienną ręką”.
Chakra: 0


Konoha Gourki Senpuu
http://img96.imageshack.us/img96/9716/60255726.jpg

Technika podczas, której to shinobi obraca się wokół własnej osi
z niesamowitą prędkością tym samym wykonując jednocześnie uderzenia
w przeciwnika.
Chakra: 0

Omote Renge
(wymagane: Kaimon)
http://img338.imageshack.us/img338/9160/35671501.jpg

Podobnie jak w przypadku Kage Buyou i w tej technice wykopujemy
naszego przeciwnika do góry. Kiedy znajdziemy się za przeciwnikiem
owijamy go bandażem, łapiemy i odwracamy głową do dołu. W tym tez
momencie zaczynamy się kręcić wraz z nim wokół własnej osi i z coraz to
większą prędkością spadamy w dół. Tuż przy samej ziemi odskakujemy od
przeciwnika, który z niesamowitą prędkością uderza w ziemię. Taijutsu
często kończy się śmiercią.
Chakra: 0


Ryoku Rendan
http://img153.imageshack.us/img153/141/94119890.jpg

Jutsu, które polega na wykopaniu przeciwnika w górę, by w chwilę później
znaleźć się nad nim i zaatakować go kopniakiem od góry, powodując tym
samym spadek z ogromną prędkością. Przeciwnik zostaje poważnie
poobijany.
Chakra: 0


Techniki rangi "A"


Gourai Rensa
(wymagane: Tomon)
http://img194.imageshack.us/img194/3554/95144809.jpg

Jutsu, do którego wykonania jest potrzebne otwarcie Piątej Wewnętrznej
Bramy Energii. Shinobi wykonuje potężne uderzenie pięścią w przeciwnika
tak mocno, że ten leci na ziemię z wielką prędkością.
Chakra: 0


Ura Renge
(wymagane: Seimon)
http://img52.imageshack.us/img52/5300/62610410.jpg

Aby użyć tej techniki trzeba umieć otworzyć trzy Bramy. Ataki stają się
silniejsze i niebezpieczniejsze. Użytkownik zyskuje na szybkich i silnych
uderzeniach, ale technika ta powoduje bardzo silne przeciążenie mięśni.
Przeciwnik nie ma zbyt wielkich szans. Jutsu zwane jest również techniką
„samobójców”
Chakra: 0


Kichiku Chikara
http://img819.imageshack.us/img819/9370/89477880.png

Technika, którą potrafią i mogą wykonać jedynie shinobi potrafią idealnie
kontrolować chakrę. Atakujący kumuluje w pięści chakrę, a tuż przed
samym uderzeniem zostaje ona „wypuszczona”. Powodowane są ogromne
zniszczenia.
Chakra: 2.000 za jedno uderzenie

Tsuuten Kyaku
http://img32.imageshack.us/img32/1030/tsuutenkyaku2.jpg

Technika podobna do Oukashou, ale tym razem atak wykonujemy
nogą. Technika ma o wiele większy zasięg, oraz niszczy otoczenie
w zasięgu 25m.
Chakra:5.000

Techniki rangi "S"


Satsugaite No Jutsu
http://img705.imageshack.us/img705/7804/45321615.jpg

Koncentrujemy w dłoni chakrę, czego efektem jest niebieska poświata
wokół ręki. W momencie skumulowania uderzamy w przeciwnika z całą siłą
jaką posiadamy. Atak ten kończy się śmiercią dla przeciwnika.
Chakra: 10.000

Asa Kujaku
http://img14.imageshack.us/img14/4994/asakujaku.jpg

est to najpotężniejsza technika TaiJutsu. By ją wykonać trzeba otworzyć szóstą
Bramę. W momencie używania techniki, przeciwnik zostaje zasypany serią uderzeń
pięściami. Są one tak szybkie i silne, że ręce zaczynają się wręcz palić. Efekt sprawia
widok rozwiniętego ogona pawia. Nic nie wiadomo, by ktokolwiek przeżył wykonanie
tejże techniki.
Chakra:15.000


http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIFPiszę poprawnie po polsku.
http://img97.imageshack.us/img97/1927/sygienkancw.png
"Honor wyraża więcej niż tysiąc Jutsu"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zareklamujsie.pun.pl www.wweimpact.pun.pl www.olimpiapiekary.pun.pl www.genelia-siddharth.pun.pl www.llb.pun.pl