Techniki rangi "D"
!!!DO WIĘKSZOŚCI JUTS JEST POTRZEBNA WODA!!!
Mizu Bunshin no Jutsu

Technika podobna do Kage Bunshin no jutsu. Jedyna różnica jest taka, że tym razem nasz klon zostaje stworzony przy użyciu wody. Klony te mogą używać jutsu(Chakra odejmuje się właścicielowi) Podobnie jak Kage bunshin, po uderzeniu klona ten znika, zamieniając się w kałużę. Chakra: 400 /1 klon + Potrzebna woda
Mizutensou no jutsu

Technika bardzo przydatna do zasadzek, lub zwykłego ukrywania się przed przeciwnikiem. Dzięki niej możemy ukryć się w nawet najmniejszym zbiorniku wodnym, np. kałuży. Chakra: 300 / 1 tura + Potrzebna woda
Ninpou: Mizu Kawarimi

Ta technika nie wątpliwie wiele razy uratuję nasze życie. Jutsu to przypomina zwykłe Kawarim, ale tym razem nasze ciało zamieniamy z wodą, a nie z jakimś przedmiotem. Chakra: 600 + Wystarczy woda w naszym ciele.
Techniki rangi "C"
Mizu Kamikiri

Dość silna technika służąca zarówno do ataku jak i obrony. Aby wykonać tą technikę nie trzeba wykonywać skomplikowanych symboli, tylko wystarczy mocno tupnąć nogą o ziemie, co spowoduje że wytryśnie z niej strumień wody o dużym ciśnieniu. Dzięki temu strumieniowi możemy zatrzymać lecące w nas bronie typu shurkien, kunai, jak i również możemy zaatakować naszego przeciwnika. Maksymalnie możemy przywołać trzy strumienie wody. Chakra: 600 / za strumień + Nie potrzebna woda.
Mizu no Tatsumaki

Technika typowo defensywna., ponieważ po prostu tworzymy wokół siebie niewielki wir wodny, który może zablokować każdy atak przeciwnika. Aby się przez niego przebić należy użyć Jutsu Katon tej samej rangi, lub innego NinJutsu wyższej rangi. Chakra: 2.000 + Potrzebna woda.
Suirou no Jutsu

Technikę spokojnie można nazwać wodnym więzieniem, ponieważ dzięki tej technice możemy złapać naszego przeciwnika do niewielkiej bariery wodnej. Przebicie tej techniki od środka jest prawie nie możliwe. Aby utrzymać wodne więzienie należy cały czas trzymać jedną rękę wewnątrz jego. Chakra: 900 /1 tura + Potrzebna woda
Suiton: Suitenhoufutsu

Technika polega na podniesieniu wody z ziemi, a późniejszym uformowaniu z niej bańki wodnej w której możemy trzymać naszego przeciwnika. W bańce znajduję się woda, więc przeciwnik bo spędzeniu 4 tur w tej bańce, po prostu umiera, po przez utonięcie. Chakra: 1.000 + Potrzebna woda
Suishuu Gorugon

Dzięki tej technice tworzymy wodnego węża, który ma aż 5m długości, nie jest zbyt szybki, ale za to spokojnie może spożyć naszego przeciwnika. W odpowiednich rękach ta technika może być śmiertelną bronią. Chakra: 2.800 + Nie potrzebna woda.
Mizu no Muchi

Za pomocą tej techniki wypuszczamy z jednej ręki wodny bicz o zasięgu 8m, który może także lekko porazić prądem. Wyładowywania elektryczne z tego bicza nie są jednak śmiertelne. Chakra: 1.000 + Nie potrzebna woda.
Techniki rangi "B"
Suiton: Suigadan

Kiedy przyjdzie nam się zmierzyć z przeciwnikiem na wodzie w tedy na pewno przyda nam się to jutsu. Dzięki tej technice, możemy utworzyć z otaczającej nas wodzie kilka świdrów, które w dużej ilości mogą zgładzić naszego przeciwnika. Chakra: 3.000 / 5 świdrów + Potrzebna woda.
Suiton: Suikoudan no Jutsu

Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Jutsu to polega na stworzeniu ogromnego strumienia wodnego o średnicy 5m. Taki strumień wody może spokojnie zadecydować o wyniku walki. Ale żeby go wykonać należy wykonać dość trudną kombinację pieczęci. Chakra: 5.000 + Potrzebna woda.
Suiton: Suijinheki

Kolejna technika żywiołu Suiton, ale tym razem służąca do obrony. Po wykonaniu kilku pieczęci tworzymy bardzo wysoką i grubą ścianę wody, przez którą dosłownie nic się nie przebiję, ponieważ woda w ścianie cały czas się przemieszcza, naprawiając ją. Technika działa tylko przez jedną turę. Chakra: 3.000 + Potrzebna woda.
Suiton: Ja no Kuchi

Technika polega na stworzeniu ogromnej fali, która osłania swojego twórcę. Jednak co jakiś czas fala przyjmuję postać głowy lwa, dzięki czemu może zaatakować blisko znajdującego się przeciwnika. Chakra: 7.000 + Potrzebna woda.
Suiton: Daibakryuu

Bardzo spektakularna technika, służąca do stworzenia ogromnego wiru wodnego który wciąga wszystko w zasięgu 10m pod wodę, wyrządzając mu niewielkie obrażenia w postaci zadrapań. Chakra: 8.000 + Potrzebna woda.
Techniki rangi "A"
Suiton: Haran Banshō

Bardzo skomplikowana technika polegająca na zamianie pary wodnej w wodę, co bardzo się przydaję gdy naszym przeciwnikiem jest osoba używających NinJutsu Katon, bo dzięki temu szybko możemy odzyskać straconą wodę. Chakra: 10.000 + Nie potrzebna woda.
Suiton: Daibakufu no Jutsu

Jutsu tworzące wielkie, wodne tornado, skierowane w przeciwnika. Technika może być wykorzystana, kiedy w pobliżu jest woda, a na dodatek jest niszczycielsko potężna. Takie tornado jest zdolne zniszczyć wszystko co spotka na swojej drodze. Można w nim ukryć takie bronie jak: Shuriken lub Kunai. Chakra: 12.000 + Potrzebna woda.
Suiton: Goshoku Zame

Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować. Chakra: 5.000/za 2 rekiny + Potrzebna woda.
Suiton: Suiryuudan no Jutsu

Bardzo potężna technika polegająca na stworzeniu wodnego smoka, którego jedynym celem jest zgładzić naszego przeciwnika. Smok ma aż 15m wysokości, przez co jest trudnym przeciwnikiem do pokonania. Chakra: 15.000 + Potrzebna woda.
Gufuu Suika no Jutsu

Do tego Jutsu potrzebne są dwie osoby, a jedna z nich musi potrafić wykonać Suiton: Hahonryuu, ale nie koniecznie musi znać Gufuu Suika no Jutsu. A więc połączenie tych dwóch technik tworzy coś na wygląd ogromnego rasengana stworzonego z wody. Taka technika spokojnie sforsuje każdy mur, oraz zatrzyma każdą technikę Katon. Chakra: 25.000 + Nie potrzebna woda.
Techniki rangi "S"
Suiton: Bakusui Shouha

Osoba, która opanuję te technikę może wypluć z ust ogromną ilość wody, która na początku przybiera postać ogromnej fali, zaś później zamienia się w mini ocean. Osoba, która stworzyła ten ocean, może panować nad przypływami i odpływami wody, oraz może tworzyć fale. (oczywiście tylko na tym swoim mini oceanie) Chakra: 25.000 + Nie potrzebna woda.
Suiton: Suishouha

Technika ta tworzy ogromną falę, która niszczy wszystko na swojej drodze. Technika ta jest prawie nie do zatrzymania, aby pokonać tą technikę potrzeba 3 shinobi z NinJutsu Katon rangi A. Chakra: 42.000 + Nie potrzebna woda.
|